A Céghmester célja, hogy a legnagyobb mértékben megkönnyítse a cégek dolgát. Budapest egyik központi, forgalmas utcájában lévő irodánkban -ahogy az összes többi irodánkban is-, kényelmesen egy helyen intézheti a cégügyeit. Széles körű szolgáltatásaink közül válogathat, munkatársaink, jogi és gazdasági szakemberek, akik megfelelő hátteret biztosítanak a cégügyek intézéséhez. A tanácsadás mellett adminisztratív kötelezettségek átvállalását is biztosítjuk.
Két fő profilunk a cégalapítás és a székhelyszolgáltatás. Ezt a két szolgáltatásunkat különféle csomagokban is biztosítjuk az Önök számára, hiszen a cégalapításkor ki kell jelölni a cég székhelyét is, így az a legegyszerűbb, ha egyszerre veszi ezeket igénybe, mikor ellátogat hozzánk. A cégalapítás során ügyvédi segítséget biztosítunk, a beszélgetés során minden információt a rendelkezésére bocsájtunk, amire szüksége van a cégalapításhoz, segítünk a cégforma-, az adózási forma, illetve a cégnév kiválasztásában, majd ezt követően beküldjük a cégalapítási kérelmét a cégbíróságnak.
A cég bejegyzésével egyidőben bejegyezzük a székhelyszolgáltatásunk címét, mint a cég székhelyét. Szolgáltatásunk az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően zajlik. A székhelyszolgáltatásunkkal pénzt és időt takarítunk meg Önnek azáltal, hogy kedvező áron átvállaljuk a postaügyeinek az intézését.