A székhelyszolgáltatás előnyei

Kisebb illetve nagyobb cégek számára is könnyebbséget jelenthet a székhelyszolgáltatás igénybevétele, mivel a szolgáltató leveszi a vállukról a hivatalos ügyintézésekkel járó kellemetlenségeket, ezzel pénzt és időt megspórolva a cégnek. Jogszabály írja, hogy minden cégnek rendelkeznie kell egy cégtáblával ellátott székhellyel, mely egy bejelentett, állandó levelezési cím, ahol a hivatalos levelek átvétele megtörténik, valamint az iratok megőrzése révén biztosítva van a NAV számára, hogy az irodai órákban bármikor ellenőrizhető legyen a cég. A személyes élettér, otthon, nem feltétlenül alkalmas az ilyen ügyek intézésére, ráadásul állandó jelenlétre lenne szükség a cégtulajdonos részéről, mivel előírás, hogy a céghelyen történjen meg a levelek átvétele. Érdemes tehát egy, a jogszabályok szerint eljáró székhelyszolgáltatás igénybevétele, mely a törvényes szerződés értelmében nem továbbítja bontatlanul az iratokat, hanem átvétel után megőrzi azokat, és pusztán fénymásolva továbbít egy-egy példányt a cég részére, így tudósítja a céget a fontos információkról, azonban megkíméli az adminisztratív munkák fáradalmaitól.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.