A bélyegző rendelés akkor válik aktuálissá, ha a vállalkozó cége megalapításával egybekötve kiválasztotta a cége székhelyét, illetve ha a székhely címe megváltozik. A bélyegző többnyire 3-4-5 soros, és a céggel kapcsolatos főbb adatokat tartalmazza: a cég nevét, a székhely címét, a cég adószámát, illetve olyan opcionálisan feltüntetendő adatokat, mint a: telefonszám, honlapcím, e-mail cím, a bankszámlaszám, a cégjegyzékszám, és az EU adószám. A bélyegző rendelése ma már széles körű választási lehetőségeket kínál.
Ezek a céges illetve vállalkozói bélyegzők többnyire kézi számlázások alkalmával kerülnek elő, valamint ha magunknál hordjuk őket mindig kéznél vannak a legfontosabb céges adatok. Emellett érdemes odafigyelni arra, hogy ne méretezzük túl a bélyegzőt, mivel a nyomtatványok, amikbe kelleni fog, korlátozzák a rendelőt a szabad méretválasztásban. S számos székhelyszolgáltatás mellé ajándékoznak egy ingyenes bélyegzőt, tekintve, hogy úgyis fel kell tüntetni rajta a székhely címét is. Ezzel a megoldással talán egyszerűbb lesz a bélyegző rendelés.