Egy cég megalapulásához és működéséhez elengedhetetlen egy székhely. Ezt sokan úgy oldják meg, hogy a saját lakásukra jelentik be a céget, ami több szempontból is problémás. Egyrészt ilyenkor nem különül el a magán és a munkaélet, másrészt nem tudjuk azt biz tósítani, hogy folyamatosan otthon legyünk, hogyha valamilyen fontos megkeresés érkezik. emellett az otthonunk nem éppen ideális helyszín egy esetleges ellenőrzés esetén. Erre találták ki a székhelyszolgáltatás Veszprém felkiáltással fémjelzett szolgáltatásokat, amik tökéletesen megoldják a problémát, a cég bejelenti a saját irodájába az ön cégét is, kiteszi a cégtáblát is és minden ilyen formai dologról gondoskodik. Ezenfelül átvállalja az adminisztrációs teendők egy részét is, mint például a levelek átvétele és rendszerezése. Minden küldeményt ami önnek érkezik azonnal átvesz és elektronikus formában el is juttat önhöz majd havonta egyszer ki is postázza a leveleket. Ezzel biztosítja, hogy ön mindig naprakész legyen a küldeményeket illetően. A székhelyszolgáltatás Veszprém lehetővé teszi, hogy pénzt és időt spóroljon ami nagyon jól jön, főleg egy induló vállalkozás esetében ezt kár is lenne tagadni. Ha épp most indítaná el cégét akkor nézzen körül a székhelyszolgáltatások között, mert nagyon megkönnyíthetik a cége alapítását és későbbi működését.